FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Czy przesyłki są doręczane także w sobotę?

Nie. Standardowa przesyłka kurierska doręczana jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

Czy mogę zmienić zamówienie? Czy mogę zrezygnować z zamówienia, jeśli nie zostało ono jeszcze wysłane?

Gdy zamówienie zostało złożone i potwierdzone, dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Tobą a Sklepem. Nie możesz zmieniać zamówienia, ale możesz odstąpić od umowy, rezygnując z realizacji całego zamówienia. Aby anulować złożone zamówienie, skontaktuj się z obsługą sklepu, najlepiej pod adresem poczty elektronicznej zor1@onet.pl podając szczegóły zamówienia.

Jak dodać produkty do mojego koszyka?

Aby dodać produkty do koszyka, musisz najpierw określić ich “ilość”, a następnie kliknąć przycisk “Dodaj do koszyka”, aby umieścić produkt na liście Twoich zakupów.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak, jest taka możliwość. Odbiór osobisty odbywa się pod adresem: ul. Bulwar Targowy 23A, 26-700 Zwoleń

Czy realizujecie wysyłki poza granice naszego kraju?

Niestety, ale nie.

Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy produkt?

Jeśli dostarczono do Ciebie niewłaściwy produkt, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu +48 676 35 79 lub mailowo: zor1@onet.pl i przekaż nam szczegóły swojego zamówienia. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.

Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do konta?

Jeśli zapomnisz hasła do konta, kliknij na “Zapomniałeś hasła?” znajdujące się w stopce na dole każdej strony, a natychmiast wyślemy Ci nowe.

Jak znaleźć produkt, którego szukam?

Jeśli potrzebujesz pomocy w znalezieniu produktu, skorzystaj z wyszukiwarki znajdującej się w zakładce “Sklep” po lewej stronie. Wystarczy wpisać w polu wyszukiwania słowo lub słowa kluczowe albo numer produktu i kliknąć znaczek lupy. Wyniki wyszukiwania zostaną wyświetlone na stronie wraz z linkami do poszczególnych produktów lub grup produktów.

Jak mogę zapłacić w sklepie internetowym?

Proponujemy płatność za pomocą przelewu internetowego lub też płatności za pobraniem.

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?

Zamówienia złożone w sklepie Internetowym są realizowane w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności na naszym koncie, w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).

W momencie płatności za pobraniem, w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.

W przypadku odbioru osobistego zamówione produkty czekają od razu na Ciebie.